Gymnastik-träning

♥Hej♥
Jag kom hem från gympa-träningen för några minuter sen.
Det var rätt så kul.
Nu kollar jag på "Så Ska Det Låta"
Å Imorgon e det måndag:(
Och alla vet ju att Måndagar är lika med skola:(
Jag har köpt ny hörlurar till min mobil som jag kan ha på matten i skolan.
Dem är NÄSTAN knallgröna!!!
jag ska gå upp till badrummet och duscha snart sedan ska jag kolla på TV.

Någon som såg på Melodifestivalen igår?
Komentera vem/vilka ni tycker va bäst så ser vi vem/vilka som ni tyckte skulle gått till final!!!
Jag tyckte iallafall att Sean Banan var jätte kulig!!!
Aja nu ska jag duscha så nu ses vi inte förns imorgon
♥Hej då♥
!!!!!!!!!!Alva!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: julia

sean banan såå klart!

2012-02-06 @ 10:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0