Matttttt

Hejj, just nu sitter jag i min säg och skäner att jag börjar bli lite hungring men blir typ mat om 1&enhalvtimme ! <3 men får väll hålla ut :) nästa vecka är det ju SPORTLOV, så himla skönt att slipa skolan, men på tal om skolan. Idag så var det en "speciel" dag iidag men på dans lektion så skulle man svara på massa fråga och då fråga han, tycker ni om eran skola??????, jag baa ehh NEJJJJJJ såklart <3 men annars flöt den dagen på så efter skolan så drog alva till mig och vi badade, var väll nice :P Men på söndag så ska jag julle och kanske emily sova över och se kanske paranormal activity 1 !!!!! <333333333333
Skriver mer i helgen ;)
Pussssssssss ♥

Kommentarer
Postat av: josefines.se

fin blogg!



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥



2012-02-24 @ 22:28:39
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0