hoppsan!;)

tjaba tjena!!!
jag har glömt att skriva!!!
MIN DAG:
först vaknade jag. sedan klädde jag på mig sedan åt jag frukost o efter det så borstade jag håret o tänderna.
När jag var klar gick jag ner i hallen o klädde på mig ytterkläder o satte mig i bilen.
jag kom till skolan klockan 5 i halv 8 och då satte jag mig med mobilen och då kom kicki så då körde vi pingis ett tag. Sedan hade vi läktion. det var först svenska sen engelska, NO, matte och sisst idrott.
Då körde vi pingis, badminton och styrka.
sedan gick jag hem.
När jag kom hem kollade jag på TV i typ 20 minuter sedan åt jag flingor ur en skål o va inne på Facebook.
sedan lyssnade jag på spotify o var inne på skype!!!
sedan drack jag ett glas äppeljuice o nu skriver jag på bloggen jao♥
kram ALVA!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0