Jag vet jag vet

Jaaaaa, jag vet att jag inte har bloggat bra men man är ju med kompisar och så. Så man hinner liksom inte blogg aså ofta men aja bloggar ju nu så...
Idag så var jag med Julia, Emily & Amelia, vi drog ner till centrum och så, efter det så gick jag och emily hem till mig men sen så hade hon gympa. Så då först damsugde jag och efter det kolla jag på tv & film :D men nu så kollar jag på tv som vanlig och chillar SISTA dagen på sprtlovet :( men ska ändå bli kul att träffa ALLA kompisar :) Men den här helgen har varit lite jobbig för man har ju liksom flyttat med min pappa :P KUUL har man ju nära till skolan, NICE !!!!! <33333 Men hejdå hörs någ imorgon ! <3 Sååååå GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0